Jak přidat WhatsApp widget do vašeho eshopu?
1) Nejprve naistalujte WhatsApp widget doplněk do vašeho e-shopu. Instalaci proveďte zde a následně přejděte do nastavení doplňku přímo v administraci Shoptetu. Propojení -> WhatsApp widget
2) Nastavíte základní vlastnosti widgetu (zobrazení widgetu, barva, texty a umístění)
Důležité je povolit zobrazení widgetu ve vašem eshopu. Můžete vybrat zobrazení na všech zařízeních nebo ho omezit na mobilní telefony nebo PC.
3) Posledním krokem je nastavení kontaktů, na které se budou moci zákazníci obracet. Celkem můžete mít nastaveny až tři operátory.
4) Zadejte jméno a telefonní číslo v mezinárodní formátu +420123456 resp. +421123456789. Dále můžete povolit příjem zpráv i v offline režimu, uvést roli kontaktu (např. Manager, Odborník na výživu, …) a povolit zobrazení kontaktu ve widgetu.
5) Vyberte avatara nebo nahrajte vlastní fotku ke kontaktu. Dále můžete uvést, kdy je kontakt nedostupný, tvz. offline režim.
6) Nyní je WhatsApp widget zobrazen ve vašem eshopu. Po kliknutí na kontakt se vám otevře WhatsApp aplikace a můžete zahájit konverzaci.
7) Pokud nejste příhlášeni na WhatsAppu, tak budete vyzváni k přihlášení, viz obrázek.
5) Pokud jste nastavili nulovou cenu pro nějaký produkt a doplněk je aktivován, ve vašem eshopu se u tohoto produktu objeví tlačítko "Na dotaz" a text "Cena na dotaz" místo nulové ceny. Texty se změní v seznamu produktů, v detailu produktu i sekci Top 10 produktů. Pozor, v sekci Top 10 produktů se změna ceny projeví se zpožděním až několik hodin.
Vyzkoušejte i další doplňky...
Cena na dotaz
Skryjte cenu u produktu a umožněte zákazníkovi požádat o cenovou nabídku pomocí tlačítka a formuláře.
Zobrazte ve vašem e-shopu tlačítko "Na vyžádání" místo tlačítka "Košík". Nové tlačítko bude odkazovat na funkci „Zeptat se“ a po jeho stisku se zobrazí poptávkový formulář.
Mapa prodejen
Zvyšte důvěryhonost e-shopu a nasměrujte zákazníka do vaší fyzické prodejny.
Zobrazte ve vašem e-shopu seznam vašich fyzických prodejen a výdejních míst.
WhatsApp widget
Komunikujte se svými zákazníky podobným způsobem, jako jsou zvyklí si psát se svou rodinou a přáteli. Jednoduše a pohodlně přes WhatsApp v mobilu.
Přidejte si WhatsApp widget na svůj e-shop a posuňte svůj prozákaznický přístup dále.
Fotorecenze
Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí.
Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení.
Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.
Přátelská podpora je skvělý marketing.
Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.
Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo
Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.