Přidejte si messenger widget do vašeho FASTCentrik e-shopu.

by | Jul 28, 2021 | Podpora

FASTCentrik e-shopové řešení se nově stalo partnerem ChatGo a přináší snadné přidání messenger widgetu do e-shopu. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili návod, jak využít ChatGo v e-shopu naplno.

V jednoduchém grafickém editoru ChatGo si můžete nastavit automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, nastavit oslovení zákazníka jeho jménen v pátem pádě, a nebo připravit jiné nastavení widgetu a automatických odpovědí pro různé sekce e-shopu, nastavit si zprávu v nepřítomnosti a mnoho dalšího.

Jak přidat messenger widget do vašeho FASTCentrik eshopu?

1)  Nejprve si vytvořte účet ChatGo.

2) Dále budete potřebovat veřejně publikovanou firemní facebookovou stránku a tu připojíte k messenger widgetu. Podrobný návod naleznete zde.

3) Dalším krokem je propojení ChatGo s vaším FastCentrik e-shopem.

 

V administraci ChatGo v sekci Nastavení zkopírujete číslo ID vaší facebookové stránky, které následně vložíte do do vašeho eshopu.

 

 

V administraci FASTCentrik přejdete do sekce Nastavení > Nastavení nástrojů > Aplikace 3. stran > Sociální sítě a komunikační nástroje > ChatGo a vložíte ID facebookové stránky a dáte uložit vpravo nahoře.

4)  V administraci ChatGo v sekci PŘIDAT NA WEB  přidejte doménu vašeho webu na  seznam povolených domén , na kterém chcete messenger widget umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..

Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.

  1. Přejděte na Facebook.com
  2. Najděte vaší stránku
  3. Přejděte do nastavené vaší stránky
  4. Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených

 

5) Nyní v administraci ChatGo zbývá messenger widget veřejně publikovat.  

 

 

 

Pozor, možná widget ještě nepujde publikovat, protože nemáte zadané uživatelské jméno vaší facebookové stránky. Zadejte uživatelské jméno stránky v bodě 3 v sekci PŘIDATE NA WEB (více o uživatelské jméně nazelnete zde). 

 

Hotovo. Gratuluji. Přejděte na adresu vašeho eshopu a messenger widget uvidíte v pravém dolním rohu obrazovky. Messenger widget je připojen a nyní můžete nastavit automatické odpovědi a komunikovat se zákazníky.

Co dělat, když se mi messenger widget nezobrazuje na stránkách?

 

Kompletní seznam případných problémů se zobrazením messenger widgetu a jejich řešení naleznete zde v sekci návody.

Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?

 

Napište mi na messenger nebo na support@chatgo.cz.

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo

 

Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.