Jak přidat messenger widget do Shoptetu
Shoptet.cz je přední poskytovatel eshopových řešení u nás. Díky skvělé spolupráci jsme pro vás připravili ChatGo doplněk.
Díky doplňku ChatGo vás zákazníci mohou velmi pohodlně kontaktovat přes Messenger. V kontaktu se zákazníkem již zůstáváte nastálo. To je největší přínos oproti běžným live chatům, kde si nejprve od zákazníka musíte vyžádat email nebo telefon a v konverzaci pokračovat tam.
V jednoduchém grafickém editoru můžete nastavit automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, nastavit oslovení zákazníka jeho jménen v pátem pádě, a nebo připravit jiné nastavení widgetu a automatických odpovědí pro různé sekce e-shopu.
Jak přidat messenger widget do vašeho eshopu?
1) Nejprve naistalujte ChatGo doplněk do vašeho e-shopu. Instalaci proveďte zde.
2) Dále budete potřebovat veřejně publikovanou firemní facebookovou stránku a tu připojíte k messenger widgetu. Podrobný návod naleznete zde.
3) Dalším krokem je propojení ChatGo s vaším e-shopem. V administraci Shoptetu zjistíte ID vašeho klientského účtu a zadáte ho v administraci ChatGo v sekci Přidat na web -> Integrace -> Shoptet.
4) V administraci ChatGo v sekci PŘIDAT NA WEB zkontrolujte a případně přidejte domény na seznam povolených domén vašeho e-shopu, na kterém chcete messenger widget umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..
Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.
- Přejděte na Facebook.com
- Najděte vaší stránku
- Přejděte do nastavené vaší stránky
- Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených
5) Nyní v administraci ChatGo zbývá messenger widget veřejně publikovat.
Pozor, možná widget ještě nepujde publikovat, protože nemáte zadané uživatelské jméno vaší facebookové stránky. Zadejte uživatelské jméno stránky v bodě 3 v sekci PŘIDATE NA WEB (více o uživatelské jméně nazelnete zde).
Hotovo. Gratuluji. Přejděte na adresu vašeho eshopu a messenger widget uvidíte v pravém dolním rohu obrazovky. Messenger widget je připojen a nyní můžete nastavit automatické odpovědi a komunikovat se zákazníky.
Co dělat, když se mi messenger widget nezobrazuje na stránce?
Kompletní seznam případných problémů a jeji řešení se zobrazením widgetu naleznete zde v sekci návody.
Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?
Napište mi na messenger nebo na support@chatgo.cz.
Vyzkoušejte také náš nový Shoptet doplněk Fotorecenze
Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí. Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení. Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.
Vyzkoušejte Shoptet doplněk zde.
5) Pokud jste nastavili nulovou cenu pro nějaký produkt a doplněk je aktivován, ve vašem eshopu se u tohoto produktu objeví tlačítko "Na dotaz" a text "Cena na dotaz" místo nulové ceny. Texty se změní v seznamu produktů, v detailu produktu i sekci Top 10 produktů. Pozor, v sekci Top 10 produktů se změna ceny projeví se zpožděním až několik hodin.
Vyzkoušejte i další doplňky...
Cena na dotaz
Skryjte cenu u produktu a umožněte zákazníkovi požádat o cenovou nabídku pomocí tlačítka a formuláře.
Zobrazte ve vašem e-shopu tlačítko "Na vyžádání" místo tlačítka "Košík". Nové tlačítko bude odkazovat na funkci „Zeptat se“ a po jeho stisku se zobrazí poptávkový formulář.
Mapa prodejen
Zvyšte důvěryhonost e-shopu a nasměrujte zákazníka do vaší fyzické prodejny.
Zobrazte ve vašem e-shopu seznam vašich fyzických prodejen a výdejních míst.
WhatsApp widget
Komunikujte se svými zákazníky podobným způsobem, jako jsou zvyklí si psát se svou rodinou a přáteli. Jednoduše a pohodlně přes WhatsApp v mobilu.
Přidejte si WhatsApp widget na svůj e-shop a posuňte svůj prozákaznický přístup dále.
Fotorecenze
Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí.
Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení.
Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.
Přátelská podpora je skvělý marketing.
Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.
Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo
Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.